21. heinäkuuta 2015

The End

No ei kuitenkaan. Ajanjakson päätös ehkä, mutten tahdo kuulostaa liian viralliselta. Rakkaalla lapsella on monta nimeä, ja niitähän tällä blogilla on riittänyt. Viimeisin Hetkessä on sitten viimeinen. Tämä blogi on nimittäin tullut tiensä päähän, mut en lopeta vielä. Mun uuden blogini  ja perustelut päätökselle löytää osoitteesta  http://onnellistaon.blogspot.fi/ Toivoisinkin, että jokainen, jota mun kuvat, ajatukset, mikä vain tässä osoitteessa on kiinnostanut, liittyisi lukijaksi nyt uudenkin blogin puolella. 

Iso kiitos kaikille 144 lukijalle, jotka lähes neljän vuoden aikana mulle on kertynyt. Kiitos myös kommenteista, kehuista ja kritiikistä jokaiselle joka niitä on mulle lähettänyt. Kiitos, että oot lukenut mun blogiani ja samalla ollut osana ihan todella tärkeetä osaa mun elämästäni. Jollekin luvut, jotka blogini tilastoja koskettaa ei olisi iso juttu, mutta mulle ne on suuria. Blogin myötä mun kohdalleni on sattunut ihania asioita ja yhä vain olen sitä mieltä, että yks elämäni parhaista päätöksistä oli uskaltaa aloittaa tää harrastus. 

Maija kiittää ja kumartaa neljästä vuodesta ja astelee uuteen osoitteeseen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti